mandag den 23. januar 2012

Det er koldt derude

Rododendronen fungere som vores termometer. Den er ganske vist ikke et særligt præcist termometer, men når bladene krøller sammen, så ved vi at der er koldt derude.
Før i tiden havde vi et termometer, men efter at vi fik nye vinduer, har vi ikke haft termometer. I starten var det generende, men nu har vi faktisk ikke brug for det mere. Det er jo trods alt bedre at komme ud i vejret for at mærke på det.


I lørdags kørte jeg en tur i et plantecenter. Selv om
det er noget uden for sæsonen, så gik der mange andre drømmere rundt og lagde planer for den kommende sæson. Jeg kom ikke helt tomhændet derfra, for udover lidt blomster til indendørs glæde, så fik jeg et zinkfad med hjem. Faktisk burde jeg have købt flere, for prisen var rørende billig. Pga. lidt småfejl kostede fadet kun 20 kroner. De fejl betyder ikke noget for mig. Der skal der jo noget i fadet. Desuden kan det også blive lidt "for pænt".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar