tirsdag den 12. juni 2012

Klatrerosen og billedspam fra Den Gamle By

Så blomstre klatrerosen. Jeg ved ikke, hvad den hedder, men den får de smukkeste blomster med en dejlig duft. Klatrerosen står ved terrassen, så vi kan nyde den i fuld drag.


Grundlovsdag var vi i Den Gamle By i Århus. Jeg var naturligvis nødt til at aflægge gartneriet et besøg. Det var en skøn oplevelse at besøge de to drivhuse. Jeg gik derfra med en Rosengeranie også kaldet en  Ørepineplante. Siden jeg for mange år siden fik Potteplanter fra Oldemors tid, har det været et latent behov for mig at få fat i den plante. Nu fik jeg den, og den er smuk og dejlig.

Jeg beklager, men her kommer lige lidt billedspam fra Den Gamle By. Det er alt for mange billeder til dette lille indlæg, men jeg kan ikke vælge mellem de dejlige billeder.






3 kommentarer:

  1. Smuk rose. Dejlige billeder fra Den Gamle by og der er da slet ikke for mange billeder. Jeg ville gerne se endnu flere :-)

    SvarSlet
  2. Jubii - jeg kan kende motivet - ikke fordi jeg har været der - men fordi det er afbildet i min pelargoniebog. Åh, det må jeg altså se at få oplevet. Det ser så hyggeligt ud - jeg ville også gerne se flere billeder!!! TAK for de viste!

    SvarSlet