onsdag den 22. februar 2012

En kvinde, en bil og et plantecenter...

Det er sjældent, at jeg har adgang til en bil i hverdagen, men i går havde jeg! Det blev udnyttet til at købe lidt forårsfornemmelser. Egentlig synes jeg, at jeg beherskede mig - i hvert fald kunne jeg sagtens have købt meget mere. Alligevel blev det lidt dyre end beregnet, men sådan kan det jo gå;-)

Jeg er særlig spændt på anemonerne. Dem har vi aldrig haft, så jeg må vist finde noget passende lekture op dem, så de får de rette vækstbetingelser.


7 kommentarer:

  1. Hvor ser det dejligt ud:) god fornøjelse. Anne Gine

    SvarSlet
  2. Her i huset vil kombinationen; "kvinde, bil og plantecenter" være en faaaaaarlig ting ;-D
    Rigtig god arbejdeslyst når du når så langt.
    Havehilsner fra Marianne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu gik det heldigvis godt, for jeg kan være yders sparsommelig, når det skal være....men for pokker der er mange fristende ting;-)

      Slet
  3. Åh det ser dejligt ud med anemoner og cherrytomater, og ... ja jeg kan godt forstå, at du havde svært ved at begrænse dig.
    Held og lykke med dem alle.
    VH Nina

    SvarSlet
  4. Anemoner er taknemmlige synes jeg - har lagt mine i krukke for en uges tid siden og vandet jorden godt igennem - pt står de i en kølig garage og flytter dem i drivhuset om et par uger og så derfra på terrassen et par uger derefter

    SvarSlet
    Svar
    1. Så kan jeg jo godt gå i gang med anemonerne:-)

      Slet
  5. Det er da også hærligt at være ude og købe ind til haven... Uanset om man er kvinde eller mand :)

    SvarSlet