torsdag den 16. februar 2012

Til sommer

Til sommer skal mit hækle-projekt være færdig, så jeg kan sidde og hygge mig i haven med et tæppe, når det er lidt køligt. Tæppet skal have alle mulige farver og det er godt på vej til at blive færdigt. Det der med at hækle har dog ikke højeste prioritet her. Min anden store passion er nemlig mit strikketøj, og det passer i virkeligheden bedre til mit helbred end havearbejde.
Haven har gennem de seneste 10 år lidt gevaldigt under mit skræntende helbred - men jeg holder stadig af den, og så kan jeg jo sætte mig med tæppet i en god stol og nyde blomsterne, når kroppen ikke "gider" arbejde i haven.




2 kommentarer:

  1. Godt med et tæppe. En velplaceret drømmeseng er heller ikke dårlig. Et år havde jeg en i drivhuset, det var skønt. Den måtte ud lidt hen på sommeren, men sådan at ligge der i marts, skønt.

    SvarSlet
  2. Sådan et projekt har jeg også gang i. Granny stripes, dem elsker jeg! Havde håbet at jeg var nået lidt længere end den godt halve meter, det er 180 bred, men så er der lige sokker der skal strikkes, og huer og så skal man lige dit og dat...Puha!

    SvarSlet