torsdag den 15. marts 2012

Blomsterbilleder

Jeg tænker af og til på, hvad naboerne tænker, når jeg tager billeder i haven. Formodentlig finder naboerne det i virkeligheden endnu mere underligt, at jeg tager billeder af mit færdige strikketøj i haven. Heldigvis har vi en høj hæk, og om kort tid dækker den for mine underlige aktiviteter.

Jeg har gjort det i mange år. Billederne med det gl. spejlreflekskamera er bestemt meget flottere end billederne med det lille digitale lommekamera, men det har nu ikke afholdt mig fra at tage billeder.


Min elskede Løjtnanshjerte.


 En Klematis i æbletræet.

 En Pæon med en lille myre.

4 kommentarer:

  1. Jeg synes du er heldig, at du i flere år har gået og taget billeder af din have. Jeg har ikke været så god til det, og ville ønske jeg kunne gå tilbage og se, hvad jeg gjorde flere år tilbage f.eks.
    De billeder jeg har taget er mest med familien på.
    Nu er jeg begyndt at tage billeder af min have, og jeg er ligeglad med, hvad naboen tænker. Nu tager jeg billeder overalt, selvfølgelig med det hensyn ikke at tage fotos af ukendte, så vidt det er muligt.
    En SMUK klematis!

    SvarSlet
  2. Løjtnantshjertet må være en af mine favorit-stauder. Hvor er det nogle dejlige billeder.

    SvarSlet
  3. Thi hi - netop tanken om hvad naboerne tænker, når jeg går rundt i haven med kamera, selv når haven er dækket af sne, tænker jeg tit. Men jeg fortsætter også ufortrødent hver evige eneste dag :-)
    Smukke billeder du har taget - specielt det med løjtnanshjertet kan jeg rigtig godt lide

    SvarSlet
  4. Tak for de smukke billeder.
    Hvis naboerne synes at det er mærkeligt du går rundt og tager billeder i din have, så er det da naboerne der har et problem og ikke dig. Fortsæt bare.
    Tak for kigget.
    Ha` en god lørdag.

    SvarSlet