fredag den 18. maj 2012

Et godt tilbud

Odenia.dk fristede med et godt tilbud. To pakker Fuchsia for 70 kroner. Det skal prøves, og nu venter jeg spændt og lettere utålmodigt......jeg bestilte for et par timer siden;-)
Egentlig havde jeg afskrevet Fuchsia'er, men her i kvarteret går jeg dagligt forbi et Fuchsia-træ. Det er simpelthen så fascinerende, at jeg blev nødt til at høre nærmere om det. Det var en ganske almindelig Fuchsia, som de for mange år siden havde plantet ud for sjov. Nu står den med en flot tyk stamme
Så nu skal jeg også have Fuchsia'er. Jeg forventer dog ikke at beholde alle planterne selv, for der er bestemt andre, som gerne vil have et eksemplar. Og til den pris, så er det jo ingen sag at være gavmild.

2 kommentarer:

  1. Man kan nemt lade sig friste, når man står overfor et godt tilbud.

    Det med tålmodigheden, kender jeg godt:-)

    SvarSlet
  2. Det kan være vanskeligt at "sige nej" når et godt tilbud byder sig.
    Ha` en god dag.

    SvarSlet