tirsdag den 22. maj 2012

Et par timer senere....

Nu har Anemonen fra forrige indlæg foldet sig helt ud, og den er enkel og smuk.


Posten har været forbi med en pakke fra Odenia. Atten små nye pus er nu flyttet ind. Tolv små Fuchsia'er og seks små Vepita Pink er pottet om, og klar til at vokse.
Fuchsia'erne fordeler sig med henholdsvis seks stk. Diana Princess of Wales og seks stk. Shadow Dancer Marcia. Jeg glæder mig til  at følge deres vækst.


I de senere dage, har vi kunnet høste lidt i køkkenhaven som et lille supplement til maden. De seneste dage har vi fået hvidløgs-/persillesmør til maden. Både persille og hvidløg kom fra haven.
I dag kunne jeg høste en beskeden portion radiser og pluksalat til frokosten. Det blev brugt i en sandwich - jeg elsker det friske fra haven. Det smager altså meget bedre end det fra supermarkedet. Desuden er det med at nyde, at sneglene ikke har fundet salaten endnu.






2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig anemone. Mine er færdige for i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, mine først kommer nu, fordi de er sat sent.

      Slet