tirsdag den 24. april 2012

For at rette lidt op på katastrofen med  pelargonien, har jeg indkøbt en ny. En rigtig fin Pelargonium grandiflorum hybrid Engelsk kaldte lokkende på mig. Så den måtte jo med hjem.


I sidste uge fik vi ny bil. Da jeg var ude og prøvekøre den, gik turen forbi min mor - jeg havde nemlig lovet hende et par af mine tomat planter.
Der spottede jeg adskillige pelargonier. Så jeg klagede min nød i håbet om, at lokke en aflægger eller to ud af hende. I stedet fik jeg en fin fuldvoksen plante med hjem. Den har enten hvide eller røde blomster. Jeg håber de er hvide.



2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk den lyserøde pelargonie - ren candy floss. Heller ikke dårligt med en mor der forstår en slet skjult hentydning... ;o)

    SvarSlet
  2. Enig - den er virkelig noget for sig selv!

    SvarSlet