torsdag den 12. april 2012

En dejlig gave

I påsken fik vi en dejlig forsinket gave af en god veninde og hendes familie. Det er hende, som jeg delte min første have med.
Vi havde nemlig kobberbryllup i februar, hvor de var nødt til at melde fra pga. sygsom. Gaven var et dejligt gavekort til Plataroma.


Jeg har stor lyst til at aflægge Plataroma et besøg, men det der med at købe planter hjem når transportmidlet er en bybus er jo ikke så nemt. Så fornuften sejrede - jeg blev hjemme.

Istedet for har jeg sået lidt radiser, så nu kan jeg glæde mig til helt friske radiser, og det er slet ikke så tosset.

3 kommentarer:

  1. hmmmm... du kunne jo også ha' taget afsted med bussen på en kigge- og inspirationstur uden gavekort. Når så du havde passende transport, var det tid til endnu en tur, denne gang iført gavekort. Logisk i mit hoved... ;o)
    Dejlig gave at få iøvrigt.

    SvarSlet
  2. Ha ha fru Friis - hvor nemt er det lige at nøjes med at kigge et sted, hvor det bugner med planter!!
    Jeg tror det var godt du blev hjemme, det kunne være yndigt med horder af blomster i bybussen!
    Det har jeg forøvrigt set et foto med en pyntet bus - men alle chauffører er jo ikke ens.

    SvarSlet
  3. useful site Look At This check out the post right here redirected here imp source published here

    SvarSlet