mandag den 16. april 2012

Misundelse og beundring

Nu er misundelse jo ikke den mest charmerende menneskelige egenskab, men jeg indrømmer gerne at en snert af misundelse dukkede op, da jeg læste denne artikel. Misundelsen er blandet med en enorm beundring - tænk hver aften at dække sine kartofler til for at beskytte dem mod frosten. Jeg må indrømme, at det er der ikke energi til i mit liv - men for pokker, hvor ville jeg gerne have små nyopgravede kartofler.



Det er mærkeligt at se den gamle video med de små drenge, som gik i børnehave og vuggestue dengang - nu går de begge i skole.Videoen er af yderst dårlig kvalitet....men de graver kartofler op.
Jeg må nøjes med at drømme, men måske skulle jeg snart se at få kartoflerne i jorden, for helt nye kartofler er nu noget helt særligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar